FAQ

Najczęściej zadawane pytania na stronie www.hermat.com.pl.

Jak sprawdzić dostępność produktu, który mnie interesuje?

Przy każdym produkcie znajdującym się na naszej stronie istnieje możliwość zapytania o produkt. Prosimy o uzupełnienie danych znajdujących się w formularzu imię i nazwisko oraz adres mailowy na który będziemy mogli wysłać odpowiedź odnośnie dostępności i ilości produktu znajdującego się w magazynie.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Realizacja zamówienia następuję po 24 godzinach. Czas realizacji zamówienia do 5 dni roboczych.

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Płatność za zamówione produkty może odbyć się na dwa sposoby:
– płatność przelewem na konto bankowe;
– płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.

Jaka jest forma wysyłki zamówionych produktów?

Towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Jaki jest koszt dostawy?

O kosztach dostawy klient poinformowany jest zawsze w chwili złożenia zamówienia. Koszt dostawy jest uzależniony od wybranych produktów oraz wagi.

Jak mogę sprawdzić stan złożonego zamówienia?

Na adres mailowy będziemy wysyłać informację z przebiegu realizacji zamówienia. Podamy tam również nr przesyłki i dane przewoźnika, który będzie dostarczał przesyłkę.

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie w siedzibie firmy?

Po wcześniejszym kontakcie z naszymi pracownikami i ustaleniu terminu odbioru istnieje taka możliwość. 

Jak mogę złożyć reklamację produktu?

Na naszej stronie w zakładce Reklamacje zawarte są wszystkie informację odnośnie tego, co należy zrobić.

Czy produkty oferowane na stronie posiadają gwarancję?

Produkty oferowane na naszej stronie posiadają roczną gwarancję.

Gdzie znajdę katalog produktów w formie elektronicznej?

Katalog produktów znajduje się na naszej stronie w zakładce Pliki do pobrania .

Jak mogę szybko się z Państwem skontaktować?

Zachęcamy do skorzystania z naszej słuchawki znajdującej się w prawym rogu strony, podania swojego nr telefonu na który mamy się skontaktować i udzielić potrzebnych informacji.

  • Udostępnij wpis