FAQ

W tej sekcji prezentujemy Państwu najczęściej zadawane pytania oraz gotowe odpowiedzi, które pomogą Państwu znaleźć interesujące informacje. Cenimy Państwa czas, dlatego postaraliśmy się zebrać w jednym miejscu wiadomości związane z polityką zwrotów, akcjami promocyjnymi i rabatami, produktami oraz z procedurą składania zamówień. Mamy nadzieję, że odpowiedzi na konkretne pytania pozwolą Państwu szybko i bezproblemowo znaleźć to, co Państwa najbardziej interesuje.

Na wszelki wypadek, zamieszczamy także numery telefonów oraz adresy mailowe do Państwa dyspozycji. W przypadku, kiedy nie znajdą Państwo satysfakcjonujących informacji, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi wykwalifikowanymi doradcami, którzy pomogą Państwu w rozwianiu wątpliwości i podjęciu najbardziej optymalnej zakupowej decyzji. Sekcja z pytaniami i odpowiedziami powstała w trosce o Państwa wygodę oraz w dbałości o najwyższą jakość obsługi. Mamy nadzieję, że okaże się dla Państwa pomocna i będzie dla Państwa cennym źródłem wiedzy na temat naszej oferty.

 

Jak sprawdzić dostępność produktu, który mnie interesuje?

Przy każdym produkcie znajdującym się na naszej stronie istnieje możliwość zapytania o produkt. Prosimy o uzupełnienie danych znajdujących się w formularzu imię i nazwisko oraz adres mailowy na który będziemy mogli wysłać odpowiedź odnośnie dostępności i ilości produktu znajdującego się w magazynie.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Realizacja zamówienia następuję po 24 godzinach. Czas realizacji zamówienia do 5 dni roboczych.

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Płatność za zamówione produkty może odbyć się na dwa sposoby:
– płatność przelewem na konto bankowe;
– płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.

Jaka jest forma wysyłki zamówionych produktów?

Towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Jaki jest koszt dostawy?

O kosztach dostawy klient poinformowany jest zawsze w chwili złożenia zamówienia. Koszt dostawy jest uzależniony od wybranych produktów oraz wagi.

Jak mogę sprawdzić stan złożonego zamówienia?

Na adres mailowy będziemy wysyłać informację z przebiegu realizacji zamówienia. Podamy tam również nr przesyłki i dane przewoźnika, który będzie dostarczał przesyłkę.

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie w siedzibie firmy?

Po wcześniejszym kontakcie z naszymi pracownikami i ustaleniu terminu odbioru istnieje taka możliwość.

Jak mogę złożyć reklamację produktu?

Na naszej stronie w zakładce Reklamacje zawarte są wszystkie informację odnośnie tego, co należy zrobić.

Czy produkty oferowane na stronie posiadają gwarancję?

Produkty oferowane na naszej stronie posiadają roczną gwarancję.

Gdzie znajdę katalog produktów w formie elektronicznej?

Katalog produktów znajduje się na naszej stronie w zakładce Pliki do pobrania .

Jak mogę szybko się z Państwem skontaktować?

Zachęcamy do skorzystania z naszej słuchawki znajdującej się w prawym rogu strony, podania swojego nr telefonu na który mamy się skontaktować i udzielić potrzebnych informacji.

Czy jest możliwość anulowania zamówienia?

Zamówienie można anulować przed dokonaniem płatności na konto.

Czy można zwrócić zakupiony towar?

Niestety towar przycięty na miarę, w przypadku uszczelek i osłon krawędzi nie jest możliwy do oddania. Stopki oraz inne artykuły, w przypadku kiedy nie posiadają śladów użytkowania.

Czy jest możliwość przesłania faktury drogą elektroniczną?

Tak.

Czy mogę prosić o próbkę produktu?

Tak, proszę o przesłanie takiej prośby na maila info@hermat.com.pl

Czy istnieje u Państwa system rabatowy?

W przypadku stałych klientów jak najbardziej.

Gdzie znajdę informację nowościach w Państwa ofercie?

W zakładce Nowości oraz istniej możliwość przesłania takiej informacji w formie newslettera na maila.

Gdzie mogę szukać produktów, które są w promocyjnej cenie?

W zakładce promocję oraz istniej możliwość przesłania takiej informacji w formie newslettera na maila.

Czy mogę otrzymywać wiadomość na maila o produktach w promocyjnych cenach?

Tak.

Znalazłem produkt idealny do mojego projektu, czy jest możliwość wykonania go w wersji specjalnej?

Tak.

Jakie jest minimum zamówienia?

Nie posiadamy określonego minimum. Wysyłamy nawet po 1 sztuce

Gdzie mogę zadzwonić aby dowidzieć się więcej o produkcie, który mnie interesuje?

Na podany nr telefonu +48 535 835 545.